9. april 2010

Bryllupskort med sommerfugle


Posted by Picasa

Bestillingen lød på kort der matchede deres indbydelse som var råhvidt med en rosa/næsten pink sommerfugl på. Jeg valgte Easelkortet fordi det skulle bruges til at stå foran dem på bordet under middagen når deres gave underholdt for dem. (Flemming Enevold kom og sang bl.a. fra Phantom of the Opera og kærlighedssangen fra Løvernes konge) OG så skrev han sin autograf i kortet - sejt ikke? Båndet med vielsesringene har jeg købt i Paris - det ligger ovenpå et råhvidt organzabånd med små blanke hjerter i kanten der er fra min blomsterhandler. Lille metalsommerfugl og plasthjerte fra en Tigerbutik hænger under blomsten ved sløjfen. Der er små minihalvperler i alle buerne på den pink ovale scallop. To MS-kant borter - den ene fungerer fint som stop for kortet når det står åbent.

12 kommentarer:

  1. hvor er det bare utrolig smukke kort du har lavet, og skønt med overraskelse med sang,
    vi havde også 2 skønne piger til at komme og overraske datter og svigersøn ved deres kobberbryllup, de sang 2 love sange for dem, og ikke et øje var tørt, dejligt når det falder i smag det man laver.

    SvarSlet
  2. Det er et flot og elegant bryllupskort.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. WOW-WOW-WOW...
    Hvor er det SMUKT!!
    Det vil blive modtaget med glæde. Lækre farver, detaljer og flot-flot opsætning. Dine borter og bånd er uovertrufne... og så er du SÅ god til de små rosenbuketter.
    Nyd week-end'en.
    Håber du er frisk igen ;o)

    SvarSlet
  4. Sikke et smuk kort, der klar må have vækket både opmærksomhed og glæde. Jeg må altså prøve at lave sådan et stafeli-kort - ved bare ikke om modtagerne kan finde ud af, hvordan det skal stå. ;o)

    SvarSlet
  5. Super spuer flot kort. jeg er vild med stickles på sommerfuglen og følehornene. Det vil jeg også bruge på min sommerfugle punch fremover. Fortsat god weekend.
    KH 10na

    SvarSlet
  6. How pretty! C & A willbe delighted. Please please tellme that you didn't actually make the little roses in top left - although I don't really think I'd be surprised!

    SvarSlet
  7. Hvor er det et dejligt kort med mange fine detaljer, og farverne er rigtig fine.
    svigerinden

    SvarSlet
  8. Flot kort du har lavet - jeg har stadig mit første easelkort tilgode, men det må vist snart være på tide, at jeg prøver det :o)

    SvarSlet
  9. Ja, det er altså et rigtig smukt kort især IRL. Fyldt med detaljer as usual.

    SvarSlet
  10. Ej et smukt bryllupskort du har lavet. Lækre detaljer og farver. Vild med det alfabet du har brugt.:)

    SvarSlet
  11. Super lækkert bryllupskort. Anderledes men alligevel super romantisk.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)