8. maj 2014

Kort med skjult budskab / Peek-a-boo card for my friend

Jeg fulgte de fine instrukser hos Dawn - hun havde dog en die der lavede titte-vinduet - men jeg (der ellers er nærmest livsfarlig med en skalpel...) kunne godt bruge en Spellbinder og selv skære et vindue - så det kan I HELT sikkert også.

Jeg gik efter det sarte, tøsede look - med lys rosa og lys grøn.  Her kortet i sin hemmelige helhed  =0)
På hexagonen kunne der liiige være en sød lille Forever Friends bamse med en gave og kage:

Farvelagt med Copics. 
Og her ses de to hemmelige budskaber der kommer frem når men trækker i den lille tag med båndet:

Sjovt at lave - og Dawns video er så informativ at det går som en leg. 
I used this super tutorial from  Dawn  to create a card with a "secret" message for my friends Bday. A so-called peek-a-boo card. Great fun to make - Dawn has a die for the window - but don't let the lack of that stop you for trying it out - even I who is normally lethal with a knife could master cutting a window in a suitable diecut from a Spellbinder die. Great fun to make and always nice to bring a card to a party that is interesting and different. TFL  =0)

5 kommentarer:

  1. Det er da et rigtig sødt kort - jeg kan ikke lige gennemskue hvordan det er lavet, måske bliver jeg klogere når jeg har studeret tutten :-)

    SvarSlet
  2. Super fint tøse kort og dejlige farver, flot flot :0)
    Knus fra mig.

    SvarSlet
  3. Nej hvor er det sødt og rigtig fint lavet, især med den melding du startede ud med ang. skalpellen ha ha ha

    SvarSlet
  4. hvor er det en fin ide, med de skjulte budskaber :-)

    SvarSlet
  5. Det er både fint og snedigt... den fidus må jeg vist ha' lært!! ;)
    God weekend til jer... her er der for en gang skyld ikke noget på "tapetet"...
    Ja, måske skulle man muge lidt ud...=0((
    Knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)