6. oktober 2011

Til lykke til vores lille ven i Texas/ HAPPY 8th Bday to Kyla Mae!!

Ja vi så hende sidst da hun rejste med sin familie retur til Texas efter ½ år i Danmark - og da var hun en lille baby - men nu bliver hun OTTE år.  Desværre når vores kort nok ikke frem på dagen - det er supersvært at ramme over den afstand - men så kan det da komme på bloggen så det er klar til i morgen hvor det er hendes fødselsdag. Hun skal holde fest med et par veninder hos Build a bear - derfor bamsen - og den ser samtidig tilpas sørgmodig ud til at den kan undskylde hvis kortet kommer for sent.


Jeg fik samtidig brugt min fine, nye MS kant - som jeg har været på jagt efter længe - og fandt hos Scrap-is-Fun til Convention. Den er jeg bare så glad for - og her titter den lille kant fra mønsterpapiret der også kom indvendigt lige igennem. Stemplet og den tilhørende die er også ny - den købte jeg hos Pia (Kreative fornemmelser) og det sæt bliver jeg da helt sikkert glad for. 8 og late rimer - så det kunne fint stå på den måde.

HAPPY 8th Birthday to our friend Kyla Mae in Texas. We hope your birthday will be GR8! Unfortunately your card will not arrive in time - but at least you can see it here on your birthday and read it when it arrives. All the best to you and your family and have fun at Build-a-bear! 

10 kommentarer:

  1. Ihhhhh hvor er det bare et fantastisk kort!!
    Det virkelig virkelig sødt :)

    SvarSlet
  2. Nåårrrrhhhhhh... et cute kort...
    Den bamse er da bare SÅ kær...

    SvarSlet
  3. Super sødt kort : ) den bamse er da bare for sød.

    SvarSlet
  4. Igen et sødt kort fra din hånd. Og sikke dejligt papir.
    Den die + stempel købte jeg så (heller) ikke. Det var da vist en fejl. Nå, så er der lidt at skrive på sedlen til senere...
    Tænk at holde fødselsdag i Build a bear. Skønt.

    God weekend til alle i HQ.

    SvarSlet
  5. Sooooo cute! I love it! Thank you so much for creating such a special card for Kyla! I know she will love it and I'll let you know when it arrives!

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et super flot kort :-)

    SvarSlet
  7. hvor er det et skønt kort og ja den punch hører også til en af mine ynglings. Så lækre stempler og bamse er så sød og fin.
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  8. Det er virkelig et sødt kort - sjov detajle med 'a little late'

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)