4. august 2011

Pynter mig lige med lånte fjer igen / Another of DD's creations..

Da Mie ikke selv har en blog - og jeg ikke kan vise de ting jeg har lavet før lidt senere (pga fødselsdage hos folk der læser med herinde) er dette et spritnyt kort lavet i går aftes af Mie. En kollega havde bestilt et kort til sin far der fyldte 50 år - gerne med cykler, flag og blå og grønne farver. Jeg havde noget fint flag og cykelpapir fra Annette (aka) men i første omgang MANGLEDE der noget smart i den ene side. Så kom embossingfolderne frem og TH med tandhjul blev udvalgt. Men tro nu ikke bare den unge dame stiller sig tilfreds med en strimmel ned langs kanten - næ næ  - tandhjul er tandhjul - så her blev klippet til den store guldmedalje - og jeg fik for første gang lov til at introducere kunsten at sværte lidt kanter. Det blev et fedt
herrekort syn's jeg - og jeg er jo ikke det fjerneste uvildig i min bedømmelse.  Døm selv!!


Tak for jeres søde kommentarer til Mies andet kort - jeg kan garantere de bliver læst allesammen og de gange hvor den unge dame har flere kommentarer på et at sine kort end jeg har på mine lever "håneretten" i bedste velgående i et par dage  =0).

DD has been here again to make a card for a collegue. I really like the way she used the TH embossing folder - makes it a very masculine card IMHO. TFL

15 kommentarer:

  1. super flot kort og sikken en fed effekt med embossing folderen

    SvarSlet
  2. Det er da et knaldhamrende flot kort og super god ide`med at klippe tandhjulene ud, tak for den ide` Mie. KH 10na

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort. Det skal nok bringe lykke, hvor det bliver afleveret

    SvarSlet
  4. Lækkert kort Mie! Det ser rigtig godt ud med embossingpapiret kun på halvdelen!

    SvarSlet
  5. Hvor smart, de unge har mange gange friske øjne/ider som vi andre kan lære af, hils Mie, sig hun er dygtig men det er ikke pænt at håne. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Hvor er det et skønt herrekort... så fint med alle de små cykler, der passer så flot til alle tandhjulene.
    Ha en fortsat god aften!!!

    SvarSlet
  7. Mie - du kører da bare med klatten for tiden. Det ser super godt ud med tandhjulene, og chalken er godt til det her kort. Flot!

    SvarSlet
  8. Ja, ja Charlie - du har helt ret: Din datter ER dygtig. Du får i hvert tilfælde kamp til stregen, skal jeg lige love for. (dette gælder ikke som en kommentar, bare en sidebemærkning)

    Og så kommentaren, som er til Mie:
    Superflot herrekort. Tænk at du kunne få den ide med de papirer og så den TH folder med tandhjulene sat sammen. Og så oven i købet klippet alle de takker ud !! Puha...
    De sværtede kanter og skruerne gør kortet rigtig sejt.
    Hvor er det rart at se et herrekort der ikke kun er brunt. Du har bare lige fundet på en ny smart sammensætning.
    Tak for kigget, og dejligt vi får dine kort at se på din mors blog.

    SvarSlet
  9. Fedt fedt kort - ser så godt ud med den embossede grønne kant.

    SvarSlet
  10. SÅDAN, MIE!!!
    Jeg VED jo at du kan give mor kamp til stregen... og jeg tror snart du er flittigere end hende (ha-ha)... men hun undskylder sig (bare) med at hun har to blogge at passe...(fnis)
    Super sejt herre kort i herlige friske farver... godt med de grønne tandhjul, som giver lidt spræl... Selvom man bliver 50 behøver det jo ikke være kedeligt!!
    Knus fra mig til DIG.

    SvarSlet
  11. Ja Mie jeg slutter mig til alle de rosende ord for det er et flot kort med dejlige glade farver.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  12. Og her er så én kommentar mere til håne-retten :-) Fantastisk og ja utraditionelt herre-kort, men super godt. Flot!
    Mvh Heidi
    http://www.kolze-scrap.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Det er et herrefedt herrekort.... Sej detalje med de tandhjul - pludselig bliver man nødt til at eje den die..

    SvarSlet
  14. Fed idé...men sikke et arbejde. Super sejt, Mie ;-)

    SvarSlet
  15. ser godt ud med det embossede, flot kort

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)