22. maj 2008

Ny award, new award...

Jeg har fået denne award af Stinne. Mange TAK. Stinne skriver "Charlie får de skønneste idéer og laver de lækreste kager, eller sådan ser de ud". 1000 tak og jamen jeg må da få lavet en kage du kan smage en dag. Jeg skal give den videre til 4 personer, det bliver svært, for jeg kender MANGE kreative bloggere, men jeg vender tilbage.

Stinne gave me this nice award. She wrote: "Charlie always gets the coolest ideas and makes the most yummy cakes, or at least thats how they look". Thanks a lot Stinne, I must make a cake for you to taste one day. Now I have to find 4 people to pass is to, difficult task as I know MANY creative blogger, but let me sleep on it and I will get back with my 4 names.

TADAAA - så har jeg valgt - det var jo svært:

Gitte Y.: Fordi din blog var en af de første jeg lærte at kende, og du altid er SÅ inspirerende at besøge. (At du samtidig er så HAMRENDE talentfuld at jeg bøjer mig i støvet har IKKE trukket fra. )

Stine66: Fordi du er SÅ kreativ og altid deler dine ideer på din blog. (At du så får mig til at føle mig gammel fordi du ved gud i himlen når SÅ meget at jeg tror selv dit toiletpapir er pyntet med scrapsager har jeg valgt IKKE at lade trække fra =0) )

Cecilie: Igen en af de blogge der altid har nyt at byde på. Altid lækre fotos og fine ting at se på. Og så elsker jeg din stille, skønne humor!

Erica W: My friend in Texas. If it was not for your blog - we would be TOO FAR away and I would have no idea about life at your house. And blogging about everything from your kids potty-habits to your own life, likes and dislikes in the way you do is creative IMHO. Some days a good laugh - sometimes deep thought but NEVER boring.

I kan se disse blogs via mine links i højre side. Så er det de dames tur til at lade den gå videre til 4 bloggere.

Feel free to visit these blogs via my list of links. OK ladies - your turn to pass it on to 4 bloggers.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med dine priser, og alle de flotte ord, som jeg kun kan tilslutte mig ;o)

    SvarSlet
  2. Du ønsket tillykke med prisen

    SvarSlet
  3. Tillykke med din nye "award". Dejligt at der sker noget så ofte her hos dig. Herligt at man kan følge med i hvad du får scrappet.
    kram Birdig

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)