4. februar 2008

Fordi det er Margits fødselsdag / Happy B-day to my friend Margit

Tja - mere vil jeg ikke vise lige nu, da Margit først får sit kort til festen på lørdag (det egner sig ikke helt til at lægge i PostDK's hænder) - MEN du skal da se at det ER lavet og at jeg husker dig på dagen søde ven. STORT til lykke med den runde dag og med at du nu snart er færdig med at pakke skoletasken hver aften. Jeg ved du GLÆDER dig til at få god tid i hverdagen!! Tænk hvor jeg syn's Tilda ligner dig, frisure og det hele jeg tror du giver mig ret når du ser hele kortet. Knus !!

Well - this is a sneak-peak of the card I made for my friend Margit. Tomorrow is her B-day but as we are invited to her party Saturday I will give her the card in person (to many tiny details for the postman to handle). BUT I wanted her to see I have not forgotten her BIG day. Happy B-day and happy retirement. Imagine packing your schoolbag every evening for SO many years!!! This Tilda is SO much you - hair and all - and when you see it all on Saturday I know you will agree. HUGS.

4 kommentarer:

  1. uhhh, spændende med sådan en lille sneak peak - vi får vel resten at se når det ER afleveret.

    Tillykke med dagen Margit - det må jeg jo skrive herinde når du ikke selv har en blog, men sådan en må du jo lave når du får god tid snart ;)

    SvarSlet
  2. Ja - det er næsten det bedste ved at lave kort selv. At man glæder sig til at give det væk.
    Jeg glæder mig til at se kortet i sin helhed, hvis vi må for fødselaren.

    SvarSlet
  3. charlotte, det er nu snyd....!!
    svigerinden

    SvarSlet
  4. Jamen... jeg håber da at det bliver til et helt billede på lørdag.... (eller måske først søndag ;-?
    Uh- hvor er jeg spændt....
    Knus fra Margit

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)