27. juli 2016

Fødselsdagskort ide fra Pia L.

Når man som jeg er så heldig at få tusindvis af kort i hænderne hvert år (når jeg modtager og videresender jeres smukke OSH kort) får man også en masse ideer. Ved sidste leverance fra Pia så jeg et kort og kunne genkende papiret, bortset fra at jeg havde det i 6x6 og derfor mindre motiver.

Her er først min kopi af Pia's kort:

Som nævnt var mit papir mindre i mønsteret og jeg havde ikke den smarte Happy die - men godt tilfreds med kortet alligevel.
Og her originalkortet fra Pia, jeg faldt straks for det enkle og alligevel smukke design:


Og sådan er vores hobby så skøn, fordi det er helt OK at blive inspireret, bare man husker at takke den der stod for originalen.  Så tak Pia.


4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med begge kort, så ens og alligevel så forskellige. I vores kreative verden er kopiering/lifting heldigvis tilladt, bare vi husker "bagmanden/kvinden" 😊

    SvarSlet
  2. Skønt og enkelt kort og altid dejligt med nye ider

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er det cool og morsomt at se begge kort ved siden ad hinanden. Særligt, når begge er lavet af samme papirserie, men den ene i 6x6 og det andet i A6 størrelse.
    Og ja, super enkelt funker som bare funker. Man kan sætte hvilken som helst tekst på ;)

    SvarSlet
  4. De er flotte begge to :) og sjovt så meget "Papir størrelsen" egentlig ændre :)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)