30. maj 2015

Sommerkort og Gummiapan

Jeg deltager ikke så ofte i udfordringer og konkurrencer men denne gang passede et kort jeg havde lyst til at lave fint med Gummiapan's månedsudfordring "Sommer".


Som de skriver, må vi selv lave sommer, når den lader vente på sig. Jeg tænker sol, strand og bare tæer.

Det ser sådan ud hos mig. Det fine filmstrimmelstempel og den lille firkant skypapir er fra Gummiapan:


Jeg er normalt ikke nogen ørn med en skalpel. Men jeg ville gerne kunne se stranden og vandet som baggrund for den lille fyr med kasketten, så jeg vovede forsøget! Det havde nok været nemmere at farvelægge ham inden jeg skar ham delvis fri af rammen, men hvis det gik galt var det jo lidt spildt arbejde, så han fik farver på til sidst. 


Øvrige materialer er fra det gode lager herhjemme.  Bl.a Lawn fawn Hello die og Happy summer stamp.

God weekend!  Trevlig helg!

I don't often participate in competitions - but I really liked the idea from Gummiapan in Sweden: Lets create some summer on our cards while we are waiting for the real thing to reach us.

I first found Gummiapan at Scrap-a-Mania last year - and was happy to see them again this year - enabling me to get some more lovely stamps and cute papers from their shop.

Above my card for their first monthly challenge - SUMMER.  =0)

9 kommentarer:

  1. Sikke en rigtig god ide, der var jo sikkert nogen som lod sig friste af det stempel (filmstrimmel)
    til nogle nisser.
    Men denne ide er super :0)
    Knus her fra Fløng

    SvarSlet
  2. Et rigtig skønt og inspirerende kort

    SvarSlet
  3. Hvor er det et rigtig flot kort Charlie, og det skriger jo sommer over det hele på bedste vis. Smukt og herlæigt.

    SvarSlet
  4. Tack för att du ville vara med i vår första utmaning med ditt härliga sommarkort! /Petra, DT hos Gummiapan

    SvarSlet
  5. Härligt somrigt kort! Tack för ditt bidrag i vår utmaning hos Gummiapan.
    /Pillan, DT

    SvarSlet
  6. Det var da en fantastisk ide med den udskæring og filmstrimler. Og i det hele taget et skønt kort.
    Ærgerligt vi ikke ser gummiapen til convention. De ser ud til at have inspireret mange på SAM.
    God dag i øsregnvejr. Heldigvis er det ikke mig der er ude at synge til 2 sølvbryllupper i dag......😅😅 som Erik gør.

    SvarSlet
  7. Åh vilket härligt kort! Kul att du är med och deltar i vår sommarutmaning på Gummiapan! Lycka till!

    /Gummiapan

    SvarSlet
  8. Åh.. drømmer om sommer og strand når jeg ser dit kort ;) Tak for din deltagelse i vores første udfordring hos Gummiapan :) Mvh. Karina, DT Gummiapan

    SvarSlet
  9. Sødt sommerkort - og skønt sommer/strand papir. Hvilket mærke er det ?

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)