4. november 2011

SAM i weekenden og vinderen af min 100.000 besøgs konkurrence.

Selvom det kun var ½ måned at deltage i, var der tæt på 50 kommentarer at trække lod blandt. Så der kom en af de søde små Margrethe skåle i brug og min søde mand var "notarius publicus" med de par fingre der var plads til i skålen =0). Her ses den officielle lodtrækning:



Stort TIL LYKKE til dig Sivsko - jeg mener at kunne huske du kommer til SAM - så jeg prøver at tage din præmie med der. Og TAK for alle kommentarerne - det er jo det der gør det så hyggeligt at blogge.

Præmien får I at se senere - det skal jo helst være en overraskelse, ikke?

GOD weekend til dig der kigger forbi - måske er du en af dem jeg hilser på i Roskildehallerne i weekenden?? Jeg glæder mig rigtig meget til at komme til Scrap-a-Mania igen, igen, igen.  =0)

Just a collage showing the winner of my "Gee I had more than 100,000 visitors" prize! My DH helped finding the lucky winner. =0)

7 kommentarer:

  1. Tillykke til Sivsko.
    Hvad skulle vi dog gøre uden Margretheskåle - og mænd til at arbejde for os ?
    God weekend til dig og notarius publicus.

    SvarSlet
  2. PS: Tak for beskeden. Jeg er så spændt, og da den ikke har været gennem kontrollen, kunne jeg godt regne ud, at du gerne vil høre nærmere. Sådan ville jeg nemlig gerne have det selv - ergo vil du også ! Så besked følger.....engang.

    SvarSlet
  3. Tillyke til heldige "sivsko"...
    Jamen... jeg håber da at jeg er én af dem du hilser på i morgen...
    Ellers er det sandelig slut med at køre sammen til SAM fremover ;o) (hahaha)
    Vi skal jo ævle-kævle i morgen ikk'...?? og lave en lille bitte smule... og SNOLDE... og lave en lille smule mere... og spise.... og hygge ...og lave en lille smule mere... OSV...
    SES!!

    SvarSlet
  4. Stort tillykke til den heldige vinder. :)
    Jeg er ikke tilmeldt SAM, men måske jeg kigger op søndag for at shoppe og hilse på dem jeg kender.
    God fornøjelse deroppe. :)

    SvarSlet
  5. Tillykke til sivsko... og kommer desværre ikke til SAM denne gang... :(

    SvarSlet
  6. Tillykke til sivsko. :)

    Tak for sids, det var hyggeligt at se dig igen.
    Du må ha' en skøn uge
    Knus

    SvarSlet
  7. Jeg takker - min datter tog jo imod :-)
    Super dejlig at vinde

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)