11. september 2011

TAK for en hyggelig og god dag i Høje Taastrup

Fifty og jeg var til et super arrangement i går, hvor Scrap'n'dream igen var i Høje Taastrup.

1000 TAK til Annette og Brit for en skøn dag - og især for honningmaden til Fifty og kortene til OSH !!

TAK til alle der bidrog med kort, papirrester eller fodrede Fifty's gule ven Smiley !!

Her er lidt stemningsbilleder og de kort jeg har lavet inspireret af Cecilies 14dages fif hos OSH.


OSH julekort inspireret af 14-dages FIF no 2 - i min udgave med lidt rester og embossede kvadrater - TAK for ideen til Cecilie.

 Og som I kan se rundede vi det fantastiske tal 10.000 OSH kort siden starten præcis i går. Og vi rundede med stil så vi er tæt på 11.000 - julekortene til 2011 kom også op i de 4 cifre men læs mere hos OSH.


Jeg sad overfor Charlotte som her har travlt med at sætte labels på endnu en omgang OSH-kort - TAK for dem og TAK for hyggeligt selskab til hele "banden" ved vores bord - Sivsko, Gitte Y, Margit, Mette H osv.
Det var en dejlig dag som jeg var glad for jeg havde prioriteret at deltage i selvom der viste sig at være andre ting der trak i mig også.  =0)

Og her kan I se hvordan 1.053 kort ser ud - delt i 2 halvdele - JULEKORT tættest på Fifty og andre kort i den anden ende - SÅ mange fik vi med hjem i går og en del blev lavet på stedet.

GOD søndag til jer allesammen herfra.

Top photoes are OSH-xmas cards I made inspired by the OSH page. Other photoes are from a crop I attended yesterday. Close to 100 ladies , 3 shops, lots of laughter and softice. Who could ask for anything more.  =0)

9 kommentarer:

  1. Dejligt at I havde en god dag. Jeg tænkte meget på jer ;o)Godt Fifty blev forkælet. Super godt med alle kortene til vores udsendte soldater.
    Kh 10na

    SvarSlet
  2. Lyder som en super dejlig dag og wawwww SÅ flot med så mange bidrag - ja jeg havde jo satset på julekort men ak nej, har simpelhen ikk nået.. men godt der også er andre kort der skal a sted på et tidspunkt og måske jeg kan bidrage dertil ;)

    SvarSlet
  3. Jamen... som jeg skrev på OSH må det da være en drøm at ha' en bjørn der frivilligt kaster sig ud i natarbejde... det havde jeg 100% ikke kunnet klare i går =0)
    Jøsses hvor var jeg træt...!!
    Men lidt flere firkant-kort er det da blevet til idag... dem får du med i morgen... HVOR VI SES IGEN... jubiiiiii....
    Hils begge de to seje hanner...;o)

    SvarSlet
  4. Hvor ville jeg bare gerne have været der og hilst på jer!!!!!!!!!
    Flotte kort, du har lavet.

    SvarSlet
  5. Fine fortolkninger du har lavet efter Cecilies fif. Embossingen har jeg vist ikke mødt andre steder. Men mulighederne for afveksling er jo næsten uendelige. Og du vil nok se mange udgaver i den kommende tid. Det var bare sådan en god ide med de fif.
    Tak for kigget fra S'n'd. Det ser som forventet rigtig hyggeligt ud. Godt du har haft en rar (og udbytterig)dag sammen med Fifty, for det er godt nok et flot resultat. Det er glæde til mange familier i sådan en portion.
    Heldigt at du har så stort et bord derhjemme !
    Og så med en flot fransk buket !
    God rest-søndag aften.

    SvarSlet
  6. Selv tak for en hyggelig dag og fordi jeg måtte opdrage på den lille frække bjørn, selvom jeg kan se på OSH bloggen, at han alligevel var fæk.

    SvarSlet
  7. Det er godt nok mange kort, og næste gang skal du måske have plade i.
    Bodil

    SvarSlet
  8. Det er helt vildt - sikke en rekort og rigtig mang tak for dejligt selskab :-)

    SvarSlet
  9. Wow så mange kort, det er for vildt.:)Kanon godt gået med så mange bidrag. Er igang med flere julekort, håber jeg når at få lavet dem færdig inden udløbsdatoen :)
    Ih hvor er det nogle skønne billeder fra i lørdags. Det lyder til at det var en skøn dag som altid. :)

    Super flotte kort du fik lavet. Rigtig fint med de embossede 4kanter.:)
    Du må ha' en rigtig dejlig uge
    Knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)