27. oktober 2008

God bedring - kort sagt/A get better soon card

Mie har været på besøg fordi hendes venindes far skal opereres. Han er ret glad for får, så det måtte der gerne være på kortet, og så skulle han kunne blive i godt humør af det. Sådan sparer man 3 bogstaver i sin tekst og tilfører lidt humor. Og selvom der liiige er gået en sky for solen så SKINNER den alt hvad den kan. Sød symbolik syn's jeg - for god bedring kort er ikke altid så nemme.

My DD has made this card for her best friend's father. He is having a lifesaving operation this week and needed a card to cheer him up. The text is difficult to translate but in Danish the words and the 3 sheep would make the sentence "Hope EWE'll feel better soon".

11 kommentarer:

  1. super skønt kort, nej du har ret, det er ikke nemt med god bedrings kort, jeg har også lige lavet et, der har jeg sat ugler på,

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig fint kort du har lavet, MIe. Fin inspiration til sådan et kort... det er nemlig ikke så let at finde på noget, der kan trække smilet frem i den situation. Men det er lykkedes flot.
    Knus

    SvarSlet
  3. Du er da for genial - jeg elsker din humor :0) Det super flot dit kort ha ha.....

    SvarSlet
  4. Er vild med de får - og godt titel arbejde :)

    SvarSlet
  5. Vilket gulligt kort!
    Titta in i min blogg eller på Scraprooms blogg så fårdu se vad som händer den 16 november.

    SvarSlet
  6. Skøøønt kort, det kan man da kun få det bedre af ;o)

    SvarSlet
  7. sjovt og SIGENDE som altid.

    SvarSlet
  8. hehe Jeg er vild med din humor fru Charlie! Skønt kort!

    SvarSlet
  9. hvor er det bare så godt et kort - du er super til at få alt med på dine kort så det bliver helt personligt ;o)

    SvarSlet
  10. Hahahaha det er bare det fedeset kort jeg længe har set. Det må jeg bare lifte.
    TAK og KNUS fra Else

    SvarSlet
  11. Igen et genialt kort -tror lige jeg tyvstjæler til en kollega, der også trænger til sådan et!
    Lisbeth Z

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)