11. marts 2008

Vores lille ny / LOOK what we got...

Margit og jeg har fået en lille ny ven sammen og her ses det øjeblik den så dagens lys. =0). Det er en Bind-it-All og vi glæder os til at få lavet nogle fine minialbums og andre smarte ting vi kan vise frem.

Margit and I have bought a Bind-it-All and it will travel from her house to mine and back from time to time. Looking GOOD and we can't wait to make our first project. Picture shows the minute the box was opened and it was helped into the world of scrapbooking. =0)

12 kommentarer:

  1. Tillykke med nyanskaffelsen, glæder mig til at se alle dine/jeres albums og andre gode ideer. God arbejdslyst

    SvarSlet
  2. Tillykke med det nye vidunder, jeg er også den heldige indehaver af denne dejlige maskine som jeg tror vil blive brugt flittigt. Glæder mig til at hvad i kan frembringe af fine album

    SvarSlet
  3. Tillykke med jeres nye legetøj. Hvor er jeg dog bare lidt misundelig. Jeg glæder mig til at se hvad den kan at lækre album.
    Mange kram fra
    Lillemille

    SvarSlet
  4. tillykke med vidunderet.....Jeg venter min med posten idag, kan næsten ikke vente.....;-)

    SvarSlet
  5. tillykke med jeres nye legetøj, den tror jeg i bliver glade for :0)

    SvarSlet
  6. Looks like fun is coming your way! That's great that you have a friend you can share stuff with. What a great idea!

    BTW, you look great!!

    SvarSlet
  7. Tillykke - ja det er jo så almindeligt idag at 2 damer kan få et barn sammen.

    SvarSlet
  8. Tillykke med det nye legetøj,så bliger man som barn igen.

    SvarSlet
  9. Velkommen i klubben, den skal i nok blive glade for, den lille geniale maskine.....siger hende, som fik sin for snart 1 måned siden og endnu ikke har haft tid til, at lege med den ;)

    SvarSlet
  10. Ja, det bli'r HELT sikkert et godt legetøj...
    P.t. bor og sover den hos Charlie..
    =0) så kan jeg få hjælp når det bli'r min tur til at være "passer" :-)
    Godt den ikke skriger om natten!! ;-)
    Knuz fra Margit

    SvarSlet
  11. Tlykke med jeres lille ny :0).

    SvarSlet
  12. Åh, ja lille vidundermaskine, har haft en lånt, men til Convention køber jeg min egen..

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)