26. marts 2008

SE hvor smart/L@@K what I bought from a UK scrapper

De er ikke lavet til min Bigshot men virker på samme måde som QK cookie cutters så den kan bruges i den. Jeg har købt dem af en UKS scrapven og se hvor smart hun har styr på dem. Jeg skal da fluks hjem og sætte mine QK cookie cutter circler i en CD-æske med et stykke magnettape.

I bought these from Nicola at UKS - thanks hun, and look how clever she placed them in a CD-cover with a piece of magnetic tape - I will have to do that with my QK cookie cutter circles - as they are driving me MAD because they seem have a life of their own. This should keep them in one place.

5 kommentarer:

  1. Wow en super fod ide til opbevaring af cookie cutter dies, lige hvad jeg har manglet og jeg har jo både tomme cd hylstre og en hel rulle magnet tape! Tak for tippet!

    SvarSlet
  2. Hicharlie,
    great blog - never been on a bilingual one before!

    Louise x

    SvarSlet
  3. SMART - WHAT brand are they ?

    SvarSlet
  4. ja det ser godt nok smart og dejligt overskueligt ud

    SvarSlet
  5. Den ser godt nok smart ud... er det så'n én man kan skære "bølgekanter" med?? (rødme)
    spørger jeg (måske dumt!!)

    Ses snart!!!
    Margit

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)