29. november 2007

2. december en HELT speciel dag - Today is a SPECIAL day

I dag for 30 år siden (ja ja - jeg var selvfølgelig knapt 10 år da jeg blev mor) besluttede Mie sig for at blive et Decemberbarn. TIL LYKKE skat og tak for i går,
sikken en fin fest du havde arrangeret.

Today 30 years ago (and before you start doing the math - YES I was a very young mother - lets say 10 years old....) Mie decided she wanted to be a December baby. CONGRATULATIONS sweetie and that was one heck of a party you had yesterday. Well done!

5 kommentarer:

  1. Tillykke med Mies 30 års fødselsdag. Håber a I havde et brag af en fest i går!!
    God 1. søndag i advent :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med datteren, det er utroligt, så unge vi var da vi fik vores børn, jeg var også kun ca 10 år, da jeg fik Mads hihi
    Jeg har forøvrigt taget din udfordring om at blogge hver dag i december op!

    SvarSlet
  3. Tillykke tillykke med datteren.håber i havde en alle tiders fest i går,vores yngste datter er også blevet 30 i år, jaja ikke så mærklig spejle ikke er som de har været :)

    ha en fortsat god søndag :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med datteren...Håber I havde en god dag. Sjovt jeg tro sørme jeg har tvillingbroderen til ham nissen boene her ;O)

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at høre og læse meget mere til mie's fest. Knus fra Stine

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)