18. februar 2016

Kort til min søsters fødselsdag fra mig og fra Mie

Hov vi har ikke vist vores kort til min storesøster i januar. Vi har jo lidt mange fødselsdage i familien her først på året, men de skal da bestemt vises.

Her mit kort, som er nøje farveafstemt, så det passer til at stå fremme i hendes stue. 

Rosenkarton (vistnok fra Panduro blok) happy i støvet grønt som kort og Birthday i rødt. Små bling sat i udvalgte roser.

Og Mie lavede dette kort med en festlig til lykke ballon:

Gummiapan stjernekarton og den store lækre ballon fra MFT blueprintsæt. Stemplet Happy birthday på lille svalehale kartonstrimmel med et lille hjerte. Baggrundsskyer er nogle ark med himmel og skyer jeg stadig har lidt på lager af.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)