13. september 2015

Efterårsbuket og kort til fødselar i USA

Nu kan man da tydeligt mærke efteråret er på vej. Så det var dejligt at komme hjem til denne buket i fredags:

Duftende fresia, roser og gyldne gerbera fra min søde mand. 
Og jeg kom i tanke om, at jeg ikke har vist dette kort fra august, der skulle helt til USA, da vores naboer nu på andet år bor i Indiana med deres to børn.

Jeg havde fra FB fotos gættet mig til at denne nye "bamse" var en favorit hos fødselsdagsbarnet - så den måtte jeg forsøge at genskabe.

Ikke den store kunst, men den blev da meget sød.


Og  i dette tilfælde måtte den øvrige pynt måtte stå indeni kortet.

6 kommentarer:

  1. Virkelig smuk buket fra Kjel igen. Han er altså god til det der....💕💕
    Dit kort er bare super sjovt ....og en helt ny race er opfundet til kort. Herligt.
    God aften derovre på denne efterårsaften.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Fabelagtig smuk buket her, det er helt sikkert, og sikke da et sødt og sjovt kort, og som Annette siger en ny art er opfundet ha ha.

    SvarSlet
  3. Hvor er du go!
    God søndag aften.

    SvarSlet
  4. Sjovt kort, og en super flot buket du har fået,(dit heldige asen);0))
    Knus her fra os

    SvarSlet
  5. Det er blevet et riftig godt kort og dejligt med blomster lige gyldig hvilken årstid vi har :)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)