27. juli 2012

Julekort lavet 24. juli /Xmas cards for OSH

Hero Arts sponsorerer igen i år vores amerikanske venner hos OWH med et par stempelsæt der bærer deres logo i hjørnet og hvor de får et beløb for hvert solgt stempel.

Dem jeg har brugt på dette julekort er fra sidste års OWH/Hero Arts samarbejde. Jeg har liftet ideen fra Sandy fra OWH - men tilføjet lidt grantræer og punchet min krans til døren da jeg ikke havde grøn puff maling.

A quick look at my workdesk - ready to make OSH xmas cards inspired by Sandy from OWH and the special stamps Hero Art made for them last year. I have seen a couple of new sets will hit the shops again this year. 
Prototypen blev lavet med noget snepapir fra min restekasse - men resten kommer til at have de rester vi får fra Panduropapiret som baggrund. Snebakkerne er skåret af hvidt, blankt fotopapir.

I did scraplift Sandy but added a couple of tiny xmas trees and used glossy photo paper for the snow.

 Det søde lille stempel med teksten er også fra samme stempelsæt. Det røde træhus er lavet med Copic der bagefter har fået tilføjet striber med den hvide blenderpen - og TRYLLE - rødt træværk. Da huset skal klippes ud kan man male rimeligt hurtigt fordi man ikke skal passe på de ydre kanter. Jeg har tilføjet hvid Perfect Pearl - men det virker somom det ikke helt bliver tørt (eller også er det varmen p.t.) så jeg bruger nok min Snow-marker på de næste - den skal bare tørre og så puffes op med en varmepistol.

I used Perfect Pearl for the snow - but it doesn't dry very fast and I have a Snowmarker pen I will use for the rest of the cards. I like the way it can puff when you use your heatgun on it.

Jeg troede ikke jeg havde en passende lille grankrans til hoveddøren, men se her - det er godt nok en solsikkeblomst fra en QK die med fugleskræmsel med stråhat og denne blomst. Nu er det så officielt også en lille dørkrans. Måske jeg skulle tage patent på at opfinde nye ting man kan lave med sine dies ?  =0)

I looked through my QK dies to see if I had a suitable, tiny wreath for the door - without any luck. But then I noticed this tiny fellow. It is a sunflower for a scarecrow from QK - but use green cardstock and you have a cute xmas wreath for the front door. Wonder if I could apply for a position with Lifestyle craft for inventing additional use for their old dies - except that would save us money and not create more sale - so maybe not =0).  TFL

15 kommentarer:

  1. Fantastisk - et julekort med sne og det hele, på en af de varmeste sommerdage :0) men det er et rigtig hyggeligt julekort, du har fået lavet her i varmen...
    Det er dejligt, at finde anvendelse for sine die's til andre formål, end de lige er bestemt for, synes jeg.

    SvarSlet
  2. Det er godt nok et sødt julekort. Så fint med sne og bakker.
    Super sødt kort :)

    SvarSlet
  3. super søt julekort - man bliver jo næsten i julehumør her midt om sommerne:)

    SvarSlet
  4. Sikke et flot julekort. Rigtig fine detaljer.

    SvarSlet
  5. HELT sikkert et rigtig sødt kort... så det jo IRL, da vi havde OSH-dag...
    Jeg må vist prøve "opskriften" ved lejlighed...
    Nyd dagen... håber tørvejret holder til jeres gøremål ;o) ;o)
    Knus

    SvarSlet
  6. Synes det vildt skønt julekort!!

    SvarSlet
  7. super flot julekort midt i sommer varmen

    SvarSlet
  8. Ualmindeligt sødt julekort. Og din dørkrans er da bare perfekt.
    Jeg forstår slet ikke, at du ikke allerede har et samarbejde med Qk omkring nye dies. ...haha. Du har jo en enorm erfaring at øse af.....og finder hele tiden på nye sjove ideer.
    Sjovt nok har jeg prøvet med liquid pearls der ikke tørre ordentligt i varmen. Så måske er det slet ikke så velegnet til kort, der netop skal sendes til de varme lande.
    God ny uge til jer begge - og til Mie også.

    SvarSlet
  9. Sikke et super sødt kort du har lavet! Det er da lige til at komme i julestemning af! Din idé med liquid pearls er bare genial!

    SvarSlet
  10. Det er da godt nok et fint lille julehus, med
    sne og det hele.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare et lækkert julekort. Jeg syntes bestemt, at du skal tage patent på nye måer at bruge dies på. Godt fundet på.

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare et lækkert-lækkert julekort med SÅ mange fine detaljer og gode idéer.

    Kram!

    SvarSlet
  13. Super super flot julekort. Me like ; )

    SvarSlet
  14. Kære Charlie.

    Hvor er det dejligt at se, at du har så mange julekort klar til din super skønne sag... Hvis ånden kommer over mig, og jeg kommer i kort-mode... ja så vil jeg afgjort tænke på dig..! :o)

    Tak for et inspirerende besøg - som altid :o)

    Knus
    Engel...

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)