11. december 2007

Jeg elsker min vandpen / I love my water pen

Den hedder en Kuretake Water Pen og jeg købte den på messen i Helsingborg. Jeg er ikke nogen ørn til at male med pensel - men med denne kunne selv de små prikker på pakken i sokken rammes uden problemer. Nogle (IKKE alle) mine julekort i år bliver med stemplede dekorationer - her er et udvalg fra søndagens maletime.My pen is a Kuretake Water Pen and it is FAB... I am in NO way an artist and my painting skills are best when it comes to painting a fence or a wall in one colour BUT with this water pen even I could stay inside the lines and even color in the tiny dots on the parcel. This year some (sorry - not all) of my x-mas cards will be with a stamped image. Great fun - but also a bit time-consuming - these are some of the ones I finished coloring Sunday.

10 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde dine stempler. Jeg er også ret glad for min vand-pen !

    Øv, lyder ikke godt med din forknølese - men du kan jo bare komme herover og blive nurset lidt, her er så mange syge i forvejen, så en fra eller til ;)

    Jeg HAR altså skrevet på engelsk i min blog i dag også ;) men du var bare så hurtig at jeg ikke havde nået at oploade den del ;)

    God bedring !

    SvarSlet
  2. Very pretty Charlie! YOU are so funny about your reference to painting a fence or a wall! ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle søde stempler, flot malet. Jeg er også glad for mine vandpensler.

    SvarSlet
  4. Søde stempler og så flot malet, sådan en pen er jeg da nød til at eje

    SvarSlet
  5. Hvor er de fint malet, skal vi ikke også se kortene, når de er færige? :) jeg har også sådan et par pensler i 2 forskellige tykkelser og de er bare guld værd til akvarel blanter!

    SvarSlet
  6. Rigtigt flotte malede stempler.
    Sådan en pen må jeg også have.

    SvarSlet
  7. Hvor er de skønne.
    Og så ser jeg at andre end jeg er vilde med vand-penslerne.
    Elsker også mine, og troede at jeg var en af de få :$
    Her har jeg Niji's - kunne være sjovt at prøve "diverse" for at mærke forskellen.

    SvarSlet
  8. åhhh sååå skønne de blev, jeg har aldrig prøvet sådan en vandpensel, måske man skule prøve det :)

    SvarSlet
  9. Hvor er de da bare flotte, hvis der lige skulle være en vandpensel i overskud, må du da meget gerne sige til.

    SvarSlet
  10. har godt set den pen på nogle udenlandske sider. Det er rart at vide, at det næsten er ligeså let at bruge den, som det ser ud på filmene:-) Har ikke selv fået taget hul på stempelmotiver endnu. Og en af hovedårsagerne er, at jeg ikke tror jeg kan farvelægge dem. Må lige holde øjene åbne ved de næste crops. Måske man finder en, hvis pen man lige kan afprøve:-)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)