28. maj 2007

Produktiv Pinse



Jeg skulle have scrappet med en god veninde, som desværre blev sløj. Håber du har det bedre i dag søde, hvis du læser her!! MEN - jeg tog mig selv i nakken og satte dagen af til "alene-crop". Det var ikke ligeså hyggeligt, men måske mere produktivt for jeg endte med 3 færdige LO's. Her er 2 af dem. Det af min datter og hendes mormor har jeg bare været SÅ længe om at få lavet, fordi jeg kun havde dette ene foto fra den dag. Men jeg startede på det i Helsingborg og fik det færdigt nu. Det var en rigtig udfordring, da jeg både har brugt min håndskrift og syet OG kun brugt 1 foto på et 30x30 LO. Alle 3 ting noget jeg ikke "plejer". Det andet er med vores barnebarn, da han fik sin første "ØV-oplevelse". Her kører man traktor og stabler brænde hele dagen og så...Livet kan bare være hårdt, også for en lille dreng. Check lige hans ansigtsudtryk der hvor han er på vej hjem efter at have mødt den store traktor. =0) Traktorsporet er stemplet med hjemmelavet QK stempel (solstrålerne fra Sunshine sættet). Sad der og manglede en bil med solide dæk at stemple med, da min mand meget pædagogisk så på min QK samling og sagde, MON der er "noget" der kunne blive til et traktordæk i de der mapper???


I had a "play-date" with a fellow scrapper, but she had to cancel as she was not well. However, I decided to do an "all by myself crop" =0). Not as cosy but somehow perhaps more productive. I finished 3 LO's - will post the 3rd tomorrow. These two are one of my daughter and my mother. The title is Gran's dolly - cause that's what she was and on this photo (my favourite one) she is nearly 2 and wears my mum's dolly's dress. That gives you an idea of how "petite" she was. Second LO shows our grandson when he was 2½ - and how hard it was to meet another boy on a REAL tractor. Just see his little face (bottom corner) on his way home - life can be hard... Check the size of wood - he moved that singlehanded. Tractor tracks has been stamped with a homemade QK stamp (it's the sun rays from the Sunshine set) as suggested by my clever husband......

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg er sikker på, at du ikke havde nået ligeså meget, som hvis jeg havde været der. Jeg lå i min seng og ærgrede mig over, at jeg blev tvunget til at ligge der, når jeg nu i stedet for, kunne have haft en rigtig "scrap-date".
    Det er nogle superflotte LO, som du har fået lavet. Jer er vild med begge og de traktorspor er da bare en superide, at bruge sine QK til.
    Knus og kram
    Gitte

    SvarSlet
  2. Those are beautiful Charlotte! I love to see your work. Did you get a Cricut to make the cursive die-cuts?

    SvarSlet
  3. Ja jeg så jo lige de to LO's IRL i går. De er bare super gode. Er vild med dem begge, på hver sin måde.
    Farverne og stemningen på det øverste er så fint.

    Og det nederste har en skøn historie at fortælle.

    Flot at du fik lavet nogle "hænge-projekter" færdig-

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)