22. maj 2007

Min hobby FØR jeg fandt scrapbooking



Ja TÆNK - der var et liv før scrapbooking - og jeg lavede små broderiting bl.a. til familiens børn. Dette var en jeg var gået i stå med, som jeg fik lavet færdig i går aftes - det er til en lille lomme på en Tandfe-pude. Puden kan man så hænge på en stol ved sengen - det er lidt nemmere at snige en mønt ned i den, end at få hånden ind under puden på et sovende barn. Det var faktisk helt sjovt at sy lidt igen, jeg er ikke den store tegner, så jeg bliver såmænd helt stolt af mig selv, når jeg laver et billede med nål og tråd.

Believe it or not - there was life before scrapbooking - and I used to be a stitcher. I mostly made "this and that" for the kids in the family. This is one I found as an UFO and finished yesterday evening. It will be a tiny pocket on a Tooth Fairy pillow. This way you can hang the pillow near the bed, and believe me, it is so much easier to slip a coin into this than to try and sneak it under the pillow with one sleeping child on top of it. I quite enjoyed a few hours stitching again, I am by no means a talented drawer and always surprise myself when I see a picture take form by means of needle and thread. Thanks for looking.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)